Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
nietypowa.cisza - Nietypowa cisza... [!].


:)


Heloł


Sorka że ostatnio nic nie pisałam... ale nie miałam zbytnio czasu...PRZEPRASZAM !   To zaczne może d wczoraj... Były u mnie moje ziOmki...   Poszliśmy do parku i wogóle... i w ASD(A)zie ogólnie było zajebi**ie...  A dzisaj u mnie była Tinka I Póla...no i oczywiście Bartus,... !!! Później bartek poszedł... i zostałam z dziewczynami......
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Hmmm.... 11-04-08 / 09:59:47 [komentarzy 0] KomCiajCie

Jakaś nowa para.... [?].

Hejka!

Dzisaj od rana siedział u mnie Bartek... później przyszła Tinka, Póla i Patryk! Było super... poszliśmy do Morisona po lody i wogóle (taki sklep żeby nie było). Tinka dorwała Patryka telefon i znalazłyśmy pornole nawet fajne były... [nie no joke]. Ale było smiesznie...! Później póla obraziła sie na Przemka (małpe) bo właczyłyśmy w
...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Hmmm.... 7-04-08 / 11:19:53 [komentarzy 5] KomCiajCie

Bo TAK...!

Heloł...   [!].
To mój pierwszy blog. 

Dzisaj był fajny dzionek... Spotkałam się z Tinką, Patrykiem (którzy przyjechali z Polski bo byli na święta) i jeszcze z Pólą, Bulą, Karoliną (szfagierką) i zMOIM Michałkiem.
Było ogólnie zajebiście... bylismy w parku i wogóle. Tylko stara mnie troche wku**iła. Później przyszłam z Michałkiem do mnie na chate i
...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

Hmmm.... 6-04-08 / 11:39:55 [komentarzy 2] KomCiajCie



Mój blog obejrzało 3853 osób...
Księga gości ;)
Dopisz sie do księgi gości :)



2008 Kwiecień


Dodaj mnie...jeśli chcesz ;]

Mój avatar


Mój profil
Jestem Natalia ( ale mówią do mnie NatalCia przez duże C ) xD ...mieszkam teraz w Anglii i chodzę tez do sql. Mam świetnych przyjaciół... i chłopaka (Michałka)...a reszty dowiecie się w moich notkach...! <33

Moi ulubieni


Mój mail






Powered by blogi
aliasy www & piksele